vecka 44.


bildkällorna finner ni som vanligt via min pinterest
 
Godmorgon måndag och ny vecka! Hade en så sjukt harmonisk söndag igår, helt fritt från någon slags söndagsångest. Sov länge och vaknade med lyckokänslor i hjärtat efter den fantastiska Cirque du Soleil showen i Köpenhamn kvällen innan, pluggade några timmar (vilket dels innebar att läsa Torka aldrig tårar utan handskar, så det var inte direkt jobbigt), tittade på en av mina favvofilmer we bought a zoo, tvättade och lagade extremt god mat. Sjukt härligt. Såhär ser min vecka ut:

♥ Det finns kanske inget bättre sätt att börja en vecka på än att gå på ett yogapass, så det är precis vad jag gör idag. Efteråt ska jag möta upp min basgrupp i skolan och göra lite grupparbete, och ikväll ska jag redigera bröllopsbilder!
♥ På tisdag kommer min fotopartner Veronika hem till mig tidigt på morgonen för att välja ut bilder från ett av våra senaste bröllop så att vi kan skicka iväg dem till kunden. Resten av dagen ska jag förbereda mig inför ett seminarium vi har dagen efter.
♥ Onsdagen börjar alltså med ett seminarium där vi ska ge respons på våra lektionsanalyser, och efteråt tänkte jag åka en sväng till Ikea med mamma! Tänkte kolla in deras julsaker och köpa en ny dörrmatta, väldigt viktigt. På kvällen är det premiär för bästa Hanna Hellquists program jakten på det perfekta livet, ser så mycket fram emot detta! 21.00 på Svt1!
♥ På torsdagen har vi först en förmiddagsföreläsning fram till tolv, och efteråt tänkte jag träna. Antingen gym eller afrodans, får se vad det blir!
♥ Fredagen är ledig och då ska jag klippa mig! Nu ryker håret.
♥ Helgen börjar med att jag åker till Österlen och kanske fikar med en barndomskompis, men framförallt för att fira att min finfina pappa fyller år! Om någon har ett bra presenttips får ni gärna hojta, så sjukt svårt att komma på vad en pappa vill ha när han säger "ingenting".
♥ Och på söndag ska jag på dop! Första dopet jag är på där en av mina kompisar håller i det. Knäppt men fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0