lördagen.

saturday.

Min lördag började med sovmorgon och frukost i sängen framför Schulman Show. Undrar om det finns ett bättre sätt att börja en morgon?

saturday.saturday.

Närmare eftermiddagen åkte jag till Tomelilla och pussade på den här lurvbollen.

saturday.

Skulle fotografera mina nya strumpbyxor och Ludde ville också vara med på bild. Fin accesoar!

saturday.

Galet hur mycket kärlek en kan känna inför en sådan liten varelse. Världens finaste pudel.

saturday.

På kvällen åkte familjen hem till min bror och hans flickvän Sofie, vi skulle nämligen fira hennes födelsedag lite i förskott!

saturday.saturday.

Ser ni hur stor Kelly har blivit? Gapar.

saturday.saturday.

Lite (mycket) obligatoriskt bus.

saturday.

Fina mamma.

saturday.

Suddig Sofie och hennes mamma i fokus.

saturday.

Äntligen mat! Var fruktansvärt hungrig efter att bara ha ätit frukost. Vi blev serverade grillat (kyckling för min del) med klyftpotatis, sallad och sås. Finns inte ord hur gott det smakade!

saturday.

Min bror Kim.

saturday.saturday.saturday.

Pappa, bror och mamma.

saturday.

Kela med stor bebis.

saturday.

Och så avslutades det trevliga kalaset med ananas- och blåbärspaj efter att ha blivit lite skärrade av att ha sett inte mindre än fyra möss rusa omkring i köket (två blev fångade och två utkastade). Så är det att bo på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0