malmöfestivalen 2012

Under årets Malmöfestival filmade jag massa små klipp med min kamera och igår satte jag ihop allting till en film som jag blev riktigt nöjd med! Det är första gången jag filmade med min nya kamera så ni får ursäkta att jag inte är så stadig på handen och att skärpan inte alltid är helt hundra.

Rosévin, grymma konserter, vackra vänner, skratt, svarta taxar som äter chips, strawberry daquiri, sittdans, paraplydans och vanlig dans, helliumballonger, sol och regn, trängsel, världens bästa Malmö och det där pirret i magen.

Hoppas ni gillar den!


musik: linnea henriksson - jag vet nåt som inte du vet / icona pop - i love it

Kommentarer
Postat av: maria

dör så fint <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-09-06 @ 21:21:48
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0