nu räcker det.


Nu får det vara nog. Förhoppningsvis vet jag allt jag ska om språkutveckling (osv...) inför tentan imorgon för nu går det inte att få in mer information i detta huvudet. Ungefär så känns det iallafall.

Såhär har det sett ut i lägenheten de senaste dygnen. Jag har strukturerat upp med lappar på golvet fästa med washitejp (lite kul ska man väl ha...) och kokat en stor termos med kaffe i början av dagen som har tagit slut närmare eftermiddagen. Lyssnat på morgonpasset i P3 och skrattat samtidigt som jag har memorerat vad Vygotskij har för teorier. Längtar tills jag går ur tentasalen och får göra något annat utan att ha dåligt samvete. Håll tummarna för mig imorgon!


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Du kommer att fixa detta min duktiga dotter! Lova att du firar när tentan är gjord för det är du värd!! Kram mamma

2012-09-27 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0