sjuk.

Jag är sjuk. Ligger hemma och stirrar i taket vilket betyder att jag just nu missar min första riktiga skoldag. Känns fruktansvärt deppigt och jag var verkligen nära på att gå upp imorse och åka iväg men kunde bokstavligt talat inte ta mig ur sängen. Feber feber feber och en näsa som vägrar sluta rinna. Och så lite hosta på det. Men det värsta är hur otroligt orkeslös man blir av febern, att den gör att varje liten ansträngning känns oändligt jobbig. Därför ligger jag ner och försöker sova mig igenom skiten, tittar på lite tv och försöker äta fastän allt smakar vidrigt.

Men nu ska jag göra allt för att bli frisk till torsdag för då tänker jag inte stanna hemma mer. Och så är det med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0