fredag, två favoriter, hamburgare och vin.

friday, hamburgers and wine.friday, hamburgers and wine.friday, hamburgers and wine.friday, hamburgers and wine.
 
Min fredag började med salstenta som gick bra! Kändes helt rätt i magen så om jag inte har missuppfattat frågorna helt tror jag att jag klarade den. Men man vet ju aldrig. Efteråt mötte jag upp Maria, gick till gymmet och tränade (så sjukt mycket roligare att träna om man är två), gick på stan en sväng och sedan åkte jag hem.

På kvällen bjöd jag Maria och Johanna på vegetariska hamburgare med massa gott som avokado, halloumi och egengjord coleslaw, och så drack vi vin, lyssnade på vinylskivor, åt kladdkaka, tittade på Schulman Show och pratade om politik och feminism. Sjukt trevlig kväll och härlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0