vecka 36.


bildkällorna hittar ni som vanligt via pinterest
 
Hej måndag och vecka 36! Det känns som att hösten drar igång på allvar idag, mest för att det är första septemberveckan och första riktiga skolveckan! Nu ska ni få se hur min vecka ser ut:
 
♥ Rivstartar veckan med att gå på yoga klockan nio denna måndagsmorgonen tillsammans med min bästa Maria. Vi köpte kort på Friskis & Svettis förra veckan och idag blir första gången vi tränar! Peppen!
♥ På eftermiddagen börjar min första föreläsning! Ska bli både pirrigt och roligt att se vilka som ska gå i klassen och få en inblick i hur hösten kommer att se ut.
♥ Imorgon har vi föreläsningar mellan nio och fyra. Det ska bli väldigt intressant att se hur denna damen ska kunna koncentrera sig i så många timmar...
♥ Onsdagen är ledig så då får jag hinna ikapp med allt annat som behöver göras. Typ städa.
♥ På torsdagen är det dags för skola igen och på kvällen kommer UnderbaraClara till stan och föreläser så det tänkte jag gå och lyssna på! 17-19 på stadsbiblioteket i Lund om någon är intresserad, och dagen innan från 17 på Malmös stadsbibliotek.
♥ Fredagen är också ledig (känns otroligt lyxigt att vi bara ska gå tre dagar i skolan första veckan? men jag klagar inte!) och på eftermiddagen funderar jag på att hänga med min mamma på Världens fest i Malmö, ett event som Svenska kyrkan annordnar (som varar hela helgen) där man kan gå på föreläsningar, workshops, gudstjänster och så ska Vegakören spela på fredagskvällen så det får man ju inte missa!
♥ Hela helgen är ledig, kors i taket! Jag tänker mig amerikanska pannkakor, sovmornar, tusen avsnitt six feet under och förmodligen plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0