instaweek

Hej kompisar! Jag tycker att vi börjar veckan med att kika på hur förra veckan såg ut på instagram, vill ni följa mig där heter jag logiskt nog sandraberg.

 
Veckan började med att jag fortfarande var sjuk och spenderade mest måndagen i soffan med mitt hjärta. På kvällen åkte vi till min kusin Johanna som bjöd på gudomligt god tomatpaj och så tittade vi på film. Mys.
 

På tisdagskvällen åkte jag till Lund med Maria och Jojo för att gå på studentafton där Kakan Hermansson, Gudrun Schyman och Nour El Refai pratade om feminism. Och annars tog jag det mest lugnt eftersom jag hade åkt på förkylningen från helvetet i kombination med allergibesvär på grund av pollenexplosion.
 


Alice tycker om att sitta på kanten av soffor och fåtöljer, och så en trött Sandra i skolan.
 

Vårpromenad = vi gillar't.
 


Och helgen spenderade vi i Tomelilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0