vintageparty - fyndiga tips för flärdfulla fester

vintageparty!

Förra veckan damp denna boken ner i brevlådan.

vintageparty!

Vintageparty - fyndiga tips för flärdfulla fester, skriven av tre imponerande och ambitiösa kvinnor vid namn Linda Hansson, Louise Lemming och Emma Sundh (alla tre med välskrivna och inspirerande bloggar, klicka på länkarna)

vintageparty!vintageparty!vintageparty!

Det är alltså en bok med massa tips och idéer på hur en kan bjuda in till personliga fester med inspiration från äldre tider.

vintageparty!vintageparty!

Massor av recept.

vintageparty!vintageparty!vintageparty!vintageparty!

Och inspiration när det gäller kläder och inredning. Nu är det inte riktigt min stil längre att klä mig i vippiga fyrtio- och femtiotalsklänningar, men jag tycker fortfarande att det är väldigt fint och när det gäller inredning är det verkligen något jag tycker om och tilltalas av.

vintageparty!vintageparty!vintageparty!vintageparty!

En får massa tips på olika teman en kan ha på sin fest, exempelvis sailortema.

vintageparty!vintageparty!vintageparty!
 
Dessutom är det en fröjd för ögat när det gäller vackra fotografier. Tips tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0