Jämjö del 1.

Jämjö!

Första semesterveckan fortsatte med att vi åkte iväg på vår årliga Jämjö-trip! Marias släkt har en stuga i Jämjö och i flera år har vi åkt dit ett gäng för att ha det härligt i några dagar. När vi kom fram på kvällen började Essie och Linnea fixa drinkar till oss.

Jämjö!

Som smakade utsökt såklart.

Jämjö!Jämjö!

Maria.

Jämjö!

Essie.

Jämjö!

Och Linnéa.

Jämjö!

Sedan var det dags att börja med maten.

Jämjö!

Alice hängde mest på gräsmattan.

Jämjö!Jämjö!Jämjö!

Vi skar tusen grönsaker.

Jämjö!Jämjö!Jämjö!

Kylde ner drycker.

Jämjö!

Jag hade nya leoskor. Leo är nog mitt nya favoritmönster för övrigt.

Jämjö!Jämjö!

Anna.

Jämjö!

Vi började grilla.

Jämjö!

Grönsaksspett.

Jämjö!

Instagrammar.

Jämjö!

Muminfot.

Jämjö!Jämjö!Jämjö!Jämjö!

Hej hej!

Jämjö!Jämjö!

Min lilla räv <3

Jämjö!Jämjö!

Var så hungrig att jag höll på att smälla av, men det var sannerligen värt att vänta på för herrejesus vad gott det var.

Jämjö!

Himlen var rosa.

Jämjö!Jämjö!

Vi drack cider och spelade quizza med P3. Mitt lag förlorade med ett poäng :(

Jämjö!Jämjö!

Anna hade bakat sjukt fina cupcakes och tårta för att fira hennes födelsedag lite i förväg! Så vi gav present och åt himmelskt god tårta. Någon timme senare gick jag och la mig först av alla som vanligt mvh pensionären som är fast i en 23-årings kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0