malmöfestivalen torsdag och fredag!

malmöfestivalen torsdag!

På torsdagskvällen under malmöfestivalen mötte jag upp Maria för att först äta langos och churros (gudomligt gott) och sedan gick vi bort till Gustavscenen för att lyssna på Linnea Olsson.

malmöfestivalen torsdag!malmöfestivalen torsdag!

Hon är så fruktansvärt grym på det hon gör.

malmöfestivalen fredag!

På fredagen mötte jag upp lite kompisar och satte mig på plats i S:t Petri kyrka.

malmöfestivalen fredag!

Vegakören skulle nämligen ha releasekonsert för sin nya skiva.

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Och som vanligt framkallade de gåshud när de sjöng moderna poplåtar i körversion. Sedan köpte jag en skiva och var duktig och cyklade hem för att lägga mig i tid inför tåget till Stockholm dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0