lucka 12. Berätta om musik som inspirerar dig.

En av mina absoluta favoritfilmer någonsin är we bought a zoo. Förutom att det är en briljant film så är musiken helt fantastisk, och det är den jag tänkte inspirera vidare till er.
 
 
Det är bara musik av artisten Jónsi, som tidigare var sångare och gitarrist i Sigur Rós, och det är framförallt instrumentell musik. Det är något med dessa låtarna som får mig att känna mig så extremt levande och stark, och jag blir inspirerad av att verkligen vara i nuet och känna efter. Sök på we bought a zoo på spotify så hittar ni soundtracket där.

Kommentarer
Postat av: Emelie

OBS han är fortfarande sångare i Sigur Rós ;-)

Svar: haha hoppsan, jag litade lite för mycket på spotifys info.
Sandra Berg

2013-12-12 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0