årssummering: juli, augusti, september.


Juli började med att jag och Maria tittade på Lars Wallins utställning på Dunkers och så var det EM-vecka i Helsingborg. Jag och Veronika redigerade bröllopsbilder för fullt, jag hade en fin sommarkväll med mamma i Tomelilla, hade en bröllop- och dopfotografering i Botaniska trädgården i Lund, åt langos på Sjöbo marknad och gick på bio med Anna. Månaden avslutades med att vi firade Jojo på ribban och sedan åkte jag på roadtrip till västkusten med mina fina föräldrar.

 

I augusti såg jag Håkan Hellström på Sofiero med Maria och Jojo, åkte till Stockholm med mamma där vi bland annat klappade ormar och spindlar på Skansen och blev förälskade i Rosendals trädgård och när jag kom hem därifrån åt jag kräftor med Anna. Sedan åkte vi ett gäng till stugan i Jämjö, jag provfotograferade ett par som ska gifta sig sommaren 2014 och så hade Erika avskedsfest när hon skulle flytta till Amsterdam. Malmöfestivalen drog igång och efter det åkte jag och Maria upp till Jojo i Stockholm för att gå på invigningen av Tele2 arena där Robyn, Lars Winnerbäck och Kent spelade. Innan sommarlovet var över åkte jag och Frida över till Köpenhamn för att gå på deras Zoo och det kan ha varit den bästa sommaren någonsin.

 
I september klippte jag håret kort och färgade det mörkt, får alltid ett sådant infall varje höst känns det som. Maria hade födelsedags- och inflyttningsfest och på samma dag piercade jag septum! Fy fan vad ont det gjorde men det var det värt. Jag och Johanna träffades för att planera inför London, jag åkte till Lund och gick i gamla vackra kvarter och sedan åkte vi till London där vi hade några fantastiska dagar. När jag kom hem därifrån gick vi och tittade på utställningen i kroppen min med fotografier på Kristian Gidlund, jag bjöd på red velvet cupcakes en festlig fredag och så välkomnade vi hösten i Kivik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0