lillejulafton


Lillejulafton började med att jag och mamma åkte ut till min brors hus där Kelly stod utanför i sin hundbur.


Inomhus strök denna sötnosen runt!



Min bror har nämligen skaffat en liten kattunge.


Den fick lite mjölk.


Hoppade upp på diskbänken.


Och drack vatten ur diskhon <3

 
Så otroligt gosig.

 
<3 Det är inte helt klart än vad den ska heta, men jag röstar på Måns. 


Sedan åkte vi tillbaka till mina föräldrars hus och jag tittade på mysteriet på Greveholm.


På kvällen åkte vi till mormor och morfar som välkomnade oss med en drink.


Vi åt lax, potatis, morötter, sparris och sås. Så gott.


Både jag och Frida hade köpt julklappar till varandra utan att ha bestämt att vi skulle byta. Fint ju. Jag gav henne kalendern, ni vet, och av henne fick jag färgglada träningsstrumpor som ska motivera mig att börja träna igen. Heja heja!


Mamma.


Min kusin Jimmy och morfar.


Min kusin Joel.


Och min bror Kim.


Så var det dags för julklappsleken.


Morfar <3


Frida.


Joel och moster Monne.


Arne.


Mormor.


Vi var lite oense om reglerna så vi fick googla.


När vi hade hetsat ett tag var det dags för paketöppning.


Någon fick en isskrapa i form av en isbjörn. Själv fick jag en verktygslåda!


Dags för gröt.


Mys.

 
Och avslutningsvis fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0