lucka 16: berätta om det bästa köpet i ditt liv.

Nu är ju inte detta direkt ett köp från min sida, utan en present från mina extremt givmilda och stöttande föräldrar. Men jag måste nog säga min kamera, min fantastiska canon 7D som jag fick i födelsedagspresent förra året. Den har följt med på äventyr i Paris, London, Stockholm, Köpenhamn och såklart överallt i Malmö och runt om i Skåne. Jag har fotograferat allt ifrån bröllop till fredagsnätter, släktkalas och tusentals blommor. Herregud vad jag älskar denna materiella saken. Mest för att den ger mig möjlighet att se tillbaka i dåtiden vilket känns så fruktansvärt viktigt. Jag vill aldrig glömma.

camerababy.camerababy.camerababy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0