lucka 2: berätta om vad du har på dig idag.

lund med mamma!lund med mamma!
 
I lucka nummer två i Emily Dahl's julkalender ska en berätta om vad en har på sig idag. Dessa bilderna är inte tagna idag, men jag har samma ärmlösa jeansskjorta och en blå stickad tröja över idag när jag har varit i skolan från klockan åtta på morgonen till tre på eftermiddagen. Och svarta leggings på benen och svarta kängor (som jag köpte i Stockholm) på fötterna.

frukost på café kungsgatan och utflykt till Katrinetorp Landeri!

Och så har jag haft en vinröd halsduk och min svarta långa jacka som jag har fått av Maria. Måste ju ändå vara bästa grejen när man kan byta saker med sina vänner. Idag har jag varit allt annat än så glad som på bilden, men den får mig att fnissa nu när dagen snart är över. Imorgon är en bättre dag för då ska vi på studiebesök i synagogan i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0