lucka 20: berätta om din student.



Jag tyckte att hela studentveckan var väldigt rolig. Vår klass var väldigt splittrad under gymnasiet men under den veckan kändes det som att vi insåg att vi tyckte om varandra mer än vad vi hade trott och det kändes jobbigt att inte gå i skolan med dessa personerna längre. Jag gjorde hursomhelst en film under sista veckan i NV3C och den kan ni kika på här ovan. Själva studentdagen var inte den roligaste dagen i mitt liv, men det hade också varit märkligt om jag redan hade upplevt den nitton år gammal. Det var en fin dag som gjorde gymnasiet rättvisa och jag fick fira tillsammans med min familj, släkt och bästa vänner och jag kunde inte önskat mig något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0