lucka 21: Berätta om vad 'mode' betyder för dig.

Mode för mig är att berätta om vem en är genom sina kläder. Jag tycker det säger så otroligt mycket om en person beroende på vad den har på sig, även om det kanske låter ytligt. Men jag tycker mode ska vara något roligt och ett sätt att uttrycka sig, ytligt eller ej.

Jag själv tycker det är väldigt roligt att försöka visa vem jag är genom mina kläder. Sedan finns det såklart dagar det är mer viktigt och mindre viktigt. Men om jag mår bra och känner mig stark tycker jag att det syns tydligt på valet av kläder. Det tråkigaste som finns för mig skulle vara att följa "det senaste modet". De senaste åren har jag mer och mer insett att det spelar så sjukt liten roll, mer än att det styr utbudet i affärer. Jag vet vilka snitt och modeller jag trivs bäst i och det är inte alltid modernt, men vad spelar det för roll egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0