lucka 24: Berätta om en gång när du kände dig älskad.

Tjugofjärde och sista luckan i Emily Dahls julkalender.
 
En gång när jag kände mig älskad var på min födelsedag detta året. Av någon anledning har jag alltid lyckats jobba eller varit upptagen på annat sätt på min födelsedag, och så var det såklart även detta året när jag var på introduktionsutbildning inför mitt sommarjobb. Efter en lång dag mötte jag upp min bästa Maria i en park för att fira lite iallafall, och hon överraskade mig med pannkakstårta (alltid velat äta pannkakstårta på min födelsedag), bubbel (favoritdryck) och en blå (favoritfärg) heliumballong. Blir tårögd bara jag tänker på det. Då kände jag mig älskad.
 

Kommentarer
Postat av: maria

<3<3<3<3

2013-12-24 @ 18:27:00
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0