anna 25 år.

Anna 25år!

I lördags hoppade jag och några andra fina på bussen till Trelleborg för att fira Annas 25årsdag! Busschauffören släppte dock av oss på fel hållplats i totalt mörker, men när vi hade hittat en gatulampa och ringt Anna som kom och hämtade oss var vi äntligen framme.

Anna 25år!

Storma fick helt plötsligt ett dussin frivilliga barnvakter.

Anna 25år!Anna 25år!

Kan vara något av det sötaste jag har sett.

Anna 25år!

Vi blev bjudna på extremt god mat och välkomstdrink.

Anna 25år!

Maria i partyhatten.

Anna 25år!Anna 25år!

Emma i partyhatten.

Anna 25år!

Och Storma i partyhatten. Kunde EJ låta bli.

Anna 25år!

Någon timme senare var det dags för tårta som Sofie hade bakat. Väldigt avancerad och otroligt god!

Anna 25år!

Nanisen <3

Anna 25år!

Carro och Maria.

Anna 25år!

Malin var också där, denna saknade damen bor i Göteborg så det var sjukt längesen en såg na!

Anna 25år!Anna 25år!Anna 25år!

<3

Anna 25år!

Stjärnhimmeln ute på landet alltså, något utöver det vanliga. Så var det dags att åka hem igen och en timme senare var vi tillbaka i världens bästa stad som jag nu kan kalla min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0