julklapparna 2012.

 Här kommer ett gäng av alla julklappar som jag fick i julas!

christmas gifts.

Mustaschklocka och en med texten once upon a time.

christmas gifts.

Ida Pyks debutroman.

christmas gifts.christmas gifts.

Tre kokböcker: Lomelinos tårtor, Markus pasta och det bästa från Magnolia Bakery i New York.

christmas gifts.christmas gifts.

Finaste termosen från House Doctor.

christmas gifts.christmas gifts.

Vackert tvålfat och vaniljdoft. Allt ovan fick jag av mina fantastiska föräldrar!

christmas gifts.christmas gifts.

Av Maria fick jag en tavla med orden "stop waiting for things to happen, go out and make them happen", hemmagjord deodorant, chanelnagellack (!) och glitterstrumpor!

christmas gifts.christmas gifts.

Av mina föräldrar fick jag också en liten kanin som en kan hänga ringar på och en vit stringhylla som nu sitter på min blåa vägg.

christmas gifts.christmas gifts.

Och sist men inte minst, julklapparna jag gav mig själv som alla råkar komma från min favvobutik Monki. En kortlek med illustrationer av Ellen Berggren Öberg.

christmas gifts.

Ett rymdskal till mobilen.

christmas gifts.

Snygga coasters.

christmas gifts.christmas gifts.christmas gifts.

Och en rymdkimono. Är så kär i denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0