kattfesten.

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

I fredags var jag bjuden på kattfest hos Johanna! Vi skulle äntligen få träffa hennes norska skogskatt Moddy som har flyttat in i hennes lägenhet på möllan.

kattfest hos johanna!

Så friggin söt?!

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

Anna var där.

kattfest hos johanna!

Maria också.

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

Alltså jag är egentligen ingen kattmänniska överhuvudtaget, men eftersom jag ändå älskar djur generellt var jag tvungen att lyfta upp na.

kattfest hos johanna!

*Moddy loves me*

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

Poppade en flaska törley.

kattfest hos johanna!

Catbook pro.

kattfest hos johanna!

Sanne och Emelie (som inte är med på bild) var också där några timmar.

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

GULLIS.

kattfest hos johanna!

Moddy passar ypperligt in i vårt gäng eftersom hon också älskar chips. Chipskatten!

kattfest hos johanna!kattfest hos johanna!

Wow, tack!

kattfest hos johanna!

Lite senare stack vi bort till debban och låtsades att den dåliga musiken var bra, men till slut gav vi upp dansandet och åkte hem istället och det var den fredagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0