vardagliga saker som får mig att må bra:

En liten lista på vardagliga saker som får mig att må bra, konceptet är snott rakt av den ljuvliga Michaela Forni.
 
♥ frukost framför nyhetsmorgon.
♥ gå och lägga mig klockan tio på kvällen. lyckas sällan men när jag väl gör det = fantastiskt.
♥ tisdagsyoga. älskar skiten.
♥ podcasts i lurarna när jag är påväg någonstans. 
♥ tvserier. både sådana som får mig att skratta men också sådana som gör ont magen för att det känns så mycket.
♥ prata i telefon med min mamma.
♥ kaffe. kaffe. kaffe.
♥ lyssna på morgonpasset i P3 påväg till skolan.
♥ gulliga djur på pinterest.
♥ när en kommer ut ur duschen efter ett träningspass och det är några timmar kvar tills en ska sova.
♥ tusen emojis i sms med maria.
♥ den där perfekta balansen mellan saker att göra men ändå ledig tid.
♥ handla mat i lugn och ro.
♥ tvätta. känns lite som meditation.
♥ skriva listor och stryka över punkt för punkt.
 
bildkälla via pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0