vecka 7.


bildkällor via pinterest

Då var det dags för ny vecka igen! Herregud vad fort tiden går ändå, uttjatat uttryck men det är ju så. Plötsligt är det fredag igen och nästa sekund är det söndag, och veckan är slut och tar fart igen. Jag har iallafall haft världens bästa helg, men mer om den får ni höra om lite senare. Såhär ser veckan ut:

♥ min måndag börjar med föreläsning och grupparbete, och ikväll ska jag och Maria gå och se äta sova dö på bio! Mycket bra idé att göra något roligt på en måndag.
♥ på tisdag har vi VFU-möte på förmiddagen inför vår praktik om två veckor och på kvällen ska jag tvätta och gå på yoga.
♥ onsdag är skola och på kvällen ska jag på bio igen! Denna gången med min kusin Johanna, och vi ska se filmen beautiful creatures. Känner på mig att den är magiskt bra.
♥ på torsdag ska vi förmodligen göra grupparbete, men annars är det inget inplanerat förutom afro på kvällen!
♥ fredagen innehåller först föreläsning och sedan gruppredovisning, och på kvällen ska jag äta ute med Anna och sedan åker vi hem till henne för filmmys, bebisgos och hundbus!
♥ det blev inget veberödsbesök förra helgen, så denna helgen ska jag träffa Veronika och på lördagskvällen ska vi fira min mammas och brors födelsedag med släkten!
♥ på söndag blir det plugg hemma hos mig tillsammans med två klassisar och sedan är den helgen och veckan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0