vecka 8.

bildkällor via pinterest
 
Hola! Hoppas ni är lika pepp på ny vecka som jag är! Sista veckan innan praktiken dessutom, och såhär ser den ut:
 
♥ idag har jag föreläsning på förmiddagen och direkt efter ska jag och min basgrupp börja med vårt paper som ska lämnas in på fredag. på kvällen ska jag på skivstång med maria som jag inte har träffat på en vecka så det ser jag fram emot! 
♥ imorgon ska vi grupparbeta och på kvällen ska jag gå på yoga, längtar redan nu.
♥ på onsdag har vi lektion i skolan och så är det mer basgrupparbete som gäller, och så ska jag och maria äntligen prova på dans fuego på kvällen!!!
♥ på torsdag har jag tvättid och examination i skolan, heja heja!
♥ fredagen är helg ledig förutom kvällen då jag förhoppningsvis ska se Anna Karenina med systrarna Waga! peppen på det alltså!
♥ på lördagskvällen ska jag på komikershow med familjen och söndagen är helt ledig, så då ska jag mest ladda inför åttatimmars dagar på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0