bästa torsdagen på länge.

best thursday.
 
Jag hade den bästa torsdagen på länge nu i veckan. Började med att hoppa i mina rosa gympadojjs och tog en powerwalk till min bästa Maria som skulle bjuda på pannkaksfrukost! Hon vet ju hur hon ska få mig exalterad, alltså.

best thursday.best thursday.best thursday.best thursday.

Eller ja, powerwalk och powerwalk. Var tvungen att stanna och fota lite ankor och byggnader emellanåt.

best thursday.

En cirkuscykel!

best thursday.best thursday.

Jag bidrog med ägg och lyxchoklad som var på extrapris.

best thursday.best thursday.

Det slutade med att jag stod och gjorde pannkakorna eftersom Maria tydligen "inte kan göra pannkakor".

best thursday.best thursday.best thursday.

Men det spelar ju mindre roll vem som står vid spisen, så länge pannkakorna blir goda och det blev dem!

best thursday.

Sedan spatserade vi bort till gymmet och svettades i en timme. Efteråt gick vi in i en seconhandaffär och jag fyndade en bomberjacka ursprungligen från Monki, hurra för det! Sedan tog jag bussen hem, pluggade några timmar och avslutade dagen med popcorn och serier på tvn. Tänk om varje torsdag såg ut såhär.

Kommentarer
Postat av: maria

en borde alltid sträva efter att ens torsdagar skulle vara lite mer såhär!!!

2013-01-15 @ 19:18:58
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0