cyklar och moln.

clouds and bicycles.

Hej kompisar! Idag började termin två på lärarutbildningen och tidigt imorse var jag på kursintroduktion för en kurs om pedagogik som vi ska ha innan vi ska ut på praktik i fyra veckor, peppen (och skräcken inför det sistnämnda)! Efteråt cyklade jag bort till H&M vid gustav adolfs torg och köpte fler träningskläder och sedan smet jag in på Åhlens där jag hittade massa fint. Om man börjar på en ny kurs får man exempelvis köpa ett cykelblock.

clouds and bicycles.

Slog till på två molnkrokar också! Vet inte riktigt var de ska sitta ännu, men ni får såklart se när de är uppsatta och det börjar bli lite mer färdigt här.

Annars har jag en väldigt bra vecka framför mig. Ska till exempel gå på skivstång (!!!) för första gången ikväll med Anna, yoga imorgon med den bästa yogainstruktören jag har haft, träffa min kusin Johanna, bjuda Maria på onsdagsmiddag, skaka afrorumpan på torsdag och förhoppningsvis träffa min fina mamma i helgen. Och plugga såklart. Det blir grejer det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0