fredagskvällen.

fridaynight.

Min fredagskväll började med att jag fick syn på ett par kaniner precis utanför mitt fönster.

fridaynight.

ALLTSÅ SÅ FRIGGIN GULLIGA.

fridaynight.

Började göra mig iordning inför kvällen och började med att måla naglarna i det tjusiga nagellacket som jag fick av Maria i julklapp. Chanel-o!

fridaynight.fridaynight.

Lagade mat också. Gnocchi med pastasås, soltorkade tomater och spenat. Gott.

fridaynight.fridaynight.

Färdig!

fridaynight.

Hoppade på cykeln till Anna och där väntade viiiin.

fridaynight.fridaynight.

Maria drack bubbel.

fridaynight.

En sötis.

fridaynight.fridaynight.fridaynight.

Qu var också där.

fridaynight.

Vi spelade kort.

fridaynight.fridaynight.

Fina äggkoppar.

fridaynight.

Sedan bestämde vi oss för att göra strawberry daquiris!

fridaynight.

Kan ju vara den godaste drinken någonsin???

fridaynight.fridaynight.fridaynight.

Någon fick den briljanta (?) idén att vi skulle dricka tequila.

fridaynight.fridaynight.fridaynight.
fridaynight.

Bebisarna.

fridaynight.fridaynight.

Spex spex!

fridaynight.

Efter lite dans och skriksång skjutsade jag Maria till värnhemstorget och sedan cyklade jag hemåt och somnade sött i sängen vid fyratiden. Festlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0