när väggen blev blå.

white wall.

I lördags åkte jag och mina föräldrar till Malmö och hem till min lägenhet. Vi skulle nämligen måla en av mina väggar blå! Alltså jag har drömt om en blå vägg så himla länge och nu fick jag äntligen genomföra det. Det är väggen där jag har min säng och den såg ut såhär innan, alltså helt vit som resten av lägenhetens väggar.

blue.blue.

Pappa in action.

blue.

Och såhär blev det! Är så sjukt nöjd, precis som jag ville ha det. Nu sitter det lite andra saker också på väggen som ni ska få se snart.

blue.blue.

Sedan fikade vi lite och åkte tillbaka till Tomelilla igen, eftersom jag skulle till tandläkaren där på måndagen tyckte jag det var lika bra att stanna där hela helgen så slapp jag åka fram och tillbaka. Väldigt mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0