sarjaton.

sarjaton.sarjaton.

De som har följt mig ett tag vet hur mycket jag förälskade mig i Ittalas nya serie Sarjaton när den kom förra året. Dessutom passar den ypperligt till Rörstrands Swedish grace som jag också har en liten samling av. Så gissa om jag blev glad när två koppar och två skålar låg i ett paket på julafton! Och så fick jag dessutom två koppar av mamma nu i veckan, världens bästa mamma. Nu fattas jag bara två skålar sen är min lilla samling komplett.

Idag dricker jag kaffe ur en av kopparna och försöker plugga, fast i ärlighetens namn gör jag mest annat som är lite roligare. Men någon timmes plugg får det iallafall bli innan jag ska iväg på yoga ikväll. Var på gymmet imorse, så det blir tredje träningspasset denna veckan fastän det bara är tisdag. Hur hände detta egentigen?

Kommentarer
Postat av: maria

du är så grym!

2013-01-30 @ 19:55:52
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0