trerätters på en onsdag.

God lördag på er! Jag hoppade på ett tåg till Tomelilla igår och spenderade kvällen hos mina föräldrar med bakad potatis, glass och på spåret. Ljuvligt. Idag hänger jag på mamma till Ystad en sväng och ikväll ska vi hem till mig och sätta upp de sista hyllorna i lägenheten.

Men det var inte det jag skulle prata om. Tänkte visa er några bilder från när jag bjöd Maria på middag i onsdags! Mycket bilder på mat nu, men det är väl trevligt tänker jag.

wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.wednesdaydinner.

Bruschetta till förätt, champinjonpasta till varmrätt och så hade Maria med sig chokladmuffins till efterätt. Ett glas bubbel till det framför Sveriges mästerkock och Mia på grötö = fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0