en ledig onsdag.

en ledig onsdag.

För exakt en vecka sedan jobbade jag långvecka och hade min första lediga dag. Började dagen med kantarellmackor och jordgubbar som jag hade fått på jobbet dagen innan!

en ledig onsdag.

Herregud vad gott det är med kantareller.

en ledig onsdag.en ledig onsdag.

Senare cyklade jag bort till entré för att göra några ärenden, och råkade spontanköpa dessa vita skorna. Lite för fina för att motstå, liksom.

en ledig onsdag.

På kvällen åt jag veggieburgare och drack ett glas rött.

en ledig onsdag.

Samtidigt som jag hade fönstret vidöppet och tittade på en film eller två. Ljuvlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN fler updates! Har varit väldigt få nu den senaste tiden.. jag som följer din blogg slaviskt! Det såg ut att vara en mysig ledig onsdag iaf!

Svar: Åh! Ja det har minst sagt varit väldigt få denna sommaren... Tänker att det blir bättre när jag har jobbat färdigt för sommaren, alltså efter denna veckan! Tack för peppen iallafall!
Sandra Berg

2013-07-24 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0