Johanna fyller år.

johanna fyller år!

I måndags förra veckan fyllde bästa Jojo år och vi samlades på Ribersborgsstranden för att fira! Här sitter Linnea och Essie och ser somriga ut.

johanna fyller år!

En glad Sanne.

johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!

Mitt hjärta.

johanna fyller år!johanna fyller år!

Det var fantastiskt fint väder. Som det har varit i flera veckor nu, vilken supersommar hörrni.

johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!

Spex.

johanna fyller år!

Om en kan bli kär i en kylbag så blev jag det i denna.

johanna fyller år!

Efter att ha känt på det otroligt varma vattnet korkade jag upp en flaska rosé.

johanna fyller år!

Sedan blev det dags för grillning.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!

Erika.

johanna fyller år!
johanna fyller år!

Birthdaygirl.

johanna fyller år!

Vi grillade sojakorv <3

johanna fyller år!

En gullig hund som aldrig tröttnade på att hämta en pinne i vattnet.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!

En gullis.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!johanna fyller år!

Med en papegoja i håret.

johanna fyller år!

Hundgos är det bästa goset.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!
johanna fyller år!

Jag hade en supertröja på mig.

johanna fyller år!

Anna.

johanna fyller år!

Några spelade boll.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!

Och några tittade på.

johanna fyller år!
johanna fyller år!johanna fyller år!

Och här satt vi och hade världens härligaste måndagskväll när solen gick ner och det var dags att cykla hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0