06.30

Hej hopp! Idag har jag varit uppe med tuppen för att påbörja en tredagarsutbildning inför jobbet jag ska vara på i ungefär två månader nu i sommar. Förra sommaren jobbade jag ju på ett LSS-boende i Stångby, men iochmed flytten till Malmö ville jag söka ett jobb häromkring. Eftersom Maria talade så varmt om sitt sommarjobb på hemtjänsten bestämde jag mig för att söka på samma ställe, och det är alltså där jag ska jobba i sommar! Det ska bli roligt att testa något nytt och mysigt att pyssla om andra människor.

österlenonsdagen.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Lycka till Sandra! Du är som klippt och skuren för att jobba med andra människor! Kram mamma

2013-06-17 @ 07:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0