en söndag.

söndag.

För två söndagar sedan vände jag blad i kalendern till favoritmånaden juni.

söndag.

Drack kaffe och åt en kanelbulle.

söndag.söndag.

Njöt av de sista syrenerna innan de var färdigblommade.

söndag.söndag.söndag.söndag.

Och andra blommor.

söndag.söndag.söndag.söndag.
söndag.
söndag.

Svamp och rosa skor.

söndag.

Sedan pluggade jag det sista för termin två.

söndag.
söndag.

Några timmar senare var det dags att gå ut med Alice igen.

söndag.söndag.söndag.

Hittade lupiner.

söndag.söndag.söndag.söndag.söndag.

Mitt hjärta.

söndag.söndag.

Plockade med en lupin och satte i en vas inomhus. Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför bland annat 101 dalmatiner, som både jag och Alice älskar, och längtade efter vår framtida prickiga familjemedlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0