födelsedagen.

Förra tisdagen fyllde jag ju år och efter en hel dag av utbildning inför mitt sommarjobb mötte jag upp Maria i Rörsjöparken!

födelsedag!

Något av det bästa jag vet är pannkakor och då är det klart att ens bästis överraskar med en pannkakstårta på ens födelsedag!

födelsedag!

Plus bubbel.

födelsedag!

Och en heliumballong i min favoritfärg <3

födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Så vi drack bubbel, åt tårta och pratade om jobbet där vi båda kommer jobba i sommar och massa annat.

födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Är så tacksam över denna fantastiska människan.

födelsedag!födelsedag!

Sedan cyklade jag hem med min blåa ballong och avslutade födelsedagen med ostbågar framför game of thrones innan jag somnade ett år äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0