födelsedagsfirande i tomelilla.

födelsedagsfirande i Tomelilla

För två lördagar sedan tog jag och Alice tåget till Tomelilla för att fortsätta födelsedagsfirandet med släkten!

födelsedagsfirande i Tomelillafödelsedagsfirande i Tomelillafödelsedagsfirande i Tomelillafödelsedagsfirande i Tomelilla

Mamma hade dukat fint med massa blommor.

födelsedagsfirande i Tomelilla

Här ligger en tröttis.

födelsedagsfirande i Tomelilla

Vi grillade.

födelsedagsfirande i Tomelilla

Och drack fördrink.

födelsedagsfirande i Tomelillafödelsedagsfirande i Tomelilla

Sen kom mormor, morfar och min bror Kim! Här gosar Alice med morfar <3

födelsedagsfirande i Tomelilla

Kelly låg i trädgården med ett grisöra :)

födelsedagsfirande i Tomelillafödelsedagsfirande i Tomelilla

Vi åt massa god mat. Kycklingspett, varm potatissallad, ugnsrostade grönsaker, grillad baconlindad sparris, majskolv, tomat och mozarellasallad och några kalla såser. Ljuvligt! Och en gudomligt god rabarberpaj på det.


födelsedagspresenter.

På söndagen var det dags att öppna paketer från min familj som jag blir så bortskämd av.

födelsedagspresenter.födelsedagspresenter.

Massa böcker. Bonjour tristesse, Den allvarsamma leken, Flickan & Skulden, Rosa - den farliga färgen, Torka aldrig tårar utan handskar del 2. sjukdomen, Elsa Billgrens vintage och kokboken Magisk sommar.

födelsedagspresenter.

Lomelinos glassbok och första säsongen av Girls!!!

födelsedagspresenter.

En snygg häftapparat och en fin bricka.

födelsedagspresenter.

Fina handdukar i harmoniska färger och ett ljus.

födelsedagspresenter.

Två muggar med illustrationer av Lovisa Burfitt!

födelsedagspresenter.

Ett ordentligt cykellås (välbehövligt i Malmö...), lotter och pengar från min bror Kim och choklad och pengar av mormor och morfar.

födelsedagspresenter.

Och en picknicfilt som invigdes när jag åt lunch med Martina och en ljusslinga som jag satte upp igår. Ni får se hur det blev inom kort!

Tack snälla snälla familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0