österlenonsdagen, del 1.

österlenonsdagen.österlenonsdagen.

Efter den sista examinationen förra veckan skulle jag hem till mina föräldrar för att lämna Alice som skulle vara där när jag åkte till Paris, och då passade jag på att stanna några dagar. På onsdagen började vi dagen med frukost och hundmys.

IMG_2508

Sedan åkte vi ut på österlenäventyr! Började på Åbergs plantskola utanför Ystad.

österlenonsdagen.

Alice var med såklart.

österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.

Massvis av vackra blommor.

österlenonsdagen.österlenonsdagen.

Så varma och fina färger.

österlenonsdagen.

!

österlenonsdagen.
österlenonsdagen.österlenonsdagen.IMG_2550österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.

Mamma köpte blommor.

österlenonsdagen.

Och Alice hjälpte till.

österlenonsdagen.

Tyckte om dessa.

österlenonsdagen.
österlenonsdagen.

När Alice hade sniffat färdigt på alla blommorna och mamma var klar åkte vi till Olof Viktors för att fika.

österlenonsdagen.
österlenonsdagen.

Gullisar <3

österlenonsdagen.
österlenonsdagen.

Min fina mamma.

österlenonsdagen.

När vi hade fikat tittade vi in i trädgården.

österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.

Och efter en stund åkte vi vidare, men det får ni läsa mer om imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0