Storma fyller ett år.

Stormas ettårskalas.

Förra söndagen hade lilla Storma kalas för att fira sin ettårsdag!

Stormas ettårskalas.

När jag kom var det presentöppning.

Stormas ettårskalas.

Ser ganska nöjd ut.

Stormas ettårskalas.

Jag gav henne en gullig kanin.

Stormas ettårskalas.

Och två tröjor köpta på pojkavdelningen. Klart tjejen ska ha en batmantröja.

Stormas ettårskalas.Stormas ettårskalas.

<3

Stormas ettårskalas.

Vi åt massa kakor.

Stormas ettårskalas.

Och svampbob fyrkanttårta! Var lite besatt av honom när jag var yngre och jag antar att det sitter kvar eftersom mitt hjärta bultade lite extra när jag såg denna fina tårtan.

Stormas ettårskalas.
Stormas ettårskalas.

En gullis.

Stormas ettårskalas.

Kör lite vagn ba.

Stormas ettårskalas.

I sann kalasanda fick vi en godispåse när det var dags att åka hem. Älskar att de valde en spidermanpåse istället för prinsesspåse till moi. Och det var den kalashelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0