en onsdag.

wednesday.

Efter en halv onsdag på praktiken förra veckan hoppade jag på bussen hem till Malmö och åt ett äpple. Ni vet, ett äpple om dan håller doktorn från stan. 

wednesday.wednesday.wednesday.wednesday.wednesday.

Våren hade anlänt!

wednesday.wednesday.

I brevlådan låg månadens glossybox som jag prenumererar på och denna gången var det fokus på hår och läppar.

wednesday.

Åt lunch, sojafärs och sallad.

wednesday.wednesday.

Samtidigt som jag bläddrade i expressens nya vintagebilaga med Elsa Billgren på framsidan.

wednesday.wednesday.

Och drack kaffe ur min nya presskanna från Stelton! Alltså kaffet blir SÅ gott.

wednesday.

Sedan ägnade jag någon timme till en skoluppgift som skulle lämnas in samtidigt som jag lyssnade på soundtracket från Les Miserables <3

wednesday.

När det blev kväll hoppade jag på bussen igen till Lund och mötte upp Veronika och Viktoria utanför biografen för att se filmen Silver Linings Playbook. Ni vet den som Jennifer Lawrence vann en oscar för bästa kvinnliga huvudrollen. Älskade filmen! Och sedan åkte jag hem och det var den onsdagen. En väldigt bra sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0