helgen via instagram.

Gomörra!
 
Fredag.

En tidig fredagsmorgon i ett soligt Lund.
 
upload

Efter en intensiv dag på praktiken slank jag in på Humana och dog på alla fina saker.

upload

Sen satte jag mig på en buss till Tomelilla och lyssnade på Hannah & Amandas podcast under tiden.

upload

I Tomelilla hämtade mamma upp mig och så åkte vi hem till Sofie för att fika. Nutellacheesecake och kaffe, ja men ni hör ju hur ljuvligt det smakade.

upload

Kellybus.

Leka med föräldrarnas padda.

Resten av eftermiddagen lekte jag med mina föräldrars iPad.

Bakad potatis i Tomelilla

Och på kvällen åt vi bakad potatis, drack ett glas rött och tittade på en av mina favvofilmer Eat pray love.

Lördagsfrukost

Lördag.

Sov tills jag vaknade och började lördagen med frukost tillsammans med hela familjen.

Hundmyyyyz.

Hundmys.

Det här med att mina föräldrar precis överraskade mig med en iPad?!!!! #chockad

När jag var upptagen med att rensa ut massa gammalt skit i mitt gamla rum åkte pappa och fixade en sådan här till mig. Råkade nog upprepade gånger säga hur mycket jag ville ha en kvällen innan, och eftersom jag har världens mest fantastiska föräldrar såg de till så att jag fick en. <3

Våffeldags!

På eftermiddagen kom mormor och morfar på besök.

upload

Vi drack kaffe och åt våfflor. Dog så gott.

Baaaaaada.

Sedan tog jag ett långt bad och lyssnade på Alex och Sigges podcast under tiden. Härligt.

Pizzatime.

På kvällen åt vi pizza och tittade på Pluras kök bland annat.

Söndagsfika på Olof Viktors

Söndag.

Avslutade helgen med att åka till Olof Viktors och fika med mina föräldrar. Organisk cola och vegetarisk rotfruktsmacka med bönröra. Inte som att det var äckligt precis. Sedan tog jag tåget hem till Malmö, handlade mat inför den kommande veckan och spenderade resten av kvällen i soffan framför några avsnitt av mina favoritserier. En fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: maria

asså så avis på denna helg!

2013-03-18 @ 15:53:05
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: susanne berg

Vilken fin helg vi hade tillsammans! Längtar redan till en sådan helg igen! kram mamma

2013-03-18 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0