ett sex timmars tåg till huvudstaden, bubbel, en gunghäst och galendans på ace.

stockholm!

I fredags mötte jag upp Maria och Linnea på Malmö Central och så hoppade vi på ett tåg vid tretiden som skulle ta oss till Stockholm!

stockholm!

Jag laddade upp med frukt och en stor kaffe.

stockholm!

Linnea var glad vilket gjorde oss glada!

stockholm!

Efter fyra timmar var det dags att dricka cider.

stockholm!stockholm!

Att åka tåg i sex timmar låter värre än det faktiskt var, tillsammans med mina fantastiska resekamrater var det bara roligt och tiden gick fort. Vi skrattade, flamsade och var lite för högljudda vilket vi blev införstådda i av en annan resenär (detta var innan cidern kom fram).

stockholm!

Men vips var vi framme och åkte bums till Johannas lägenhet där vi skulle spendera helgen!

stockholm!

Jag korkade upp en flaska törley.

stockholm!stockholm!stockholm!

Vi hittade en gunghäst.

stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!

En unicorn.

stockholm!stockholm!
 
Haha, alltså dessa tre <3

Sedan tog vi tunnelbanan till hötorget och dansade sista timmen innan stängning på världens bästa klubb Ace som bara spelar håkan, BD och massa annan pop som gör att man inte kan stå still för en sekund. Efter det åkte vi hem till Johanna igen, handlade mat på sibylla på vägen och somnade efter en underbar första kväll i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0