oktober genom instagram.

En fredagskväll den första november med tacorester i magen, en sovandes hund bredvid i soffan, idol på tvn, tusen tända ljus (ok femton) (ja, jag räknade) och en magisk känsla kvar i kroppen efter gårdagens konsert med Lars Winnerbäck. Men innan jag koncentrerar mig helt på november tänkte jag ta en titt på oktobers instagrambilder:
 




Höstlöv i sprakande varma färger, hundpromenader i oktobersolen, muminbusskort, alkemistenläsning i skolan, My med sina katter, fika, pannkakor, invigning av ny regnjacka (den första jag någonsin har köpt, hej vuxenpoäng), korv stroganoff och sist men absolut inte minst Lasse på Malmö Arena tillsammans med mina två favoriter. Sammanlagt en väldigt fin månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0