middagar och pussel med bästa vänner.

lördagskväll med Maria.

I lördags fotograferade jag Linnea på dagen till hennes hemsida och annat som rör hennes musik. På kvällen bakade jag en äppelpaj och när klockan slog sju kom min bästa Maria på besök!

lördagskväll med Maria.

Vi åt äppelpaj med vaniljkvarg, drack äppelcider och tittade på Sofia Coppolas film The Bling Ring. Knasig film tyckte jag.

lördagskväll med Maria.lördagskväll med Maria.

Sedan föreslog Maria att vi skulle lägga pussel vilket jag var lite skeptisk mot till en början men sedan fastnade vi i två och en halv timme. Så vansinnigt roligt.

Ja, det är disneymönster på pusslet. Och ja, jag är tjugotre år. *älskar disney*

middag med annamiddag med anna

På söndagen pluggade jag lite och på kvällen kom min andra bästis på besök, nämligen Anna! Jag bjöd henne på mat och så tittade vi på film, åt massa godis och la lite mer pussel innan hon somnade på soffan och jag i sängen. Bästa helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0