pinnstolar och den perfekta ryggsäcken.

Godmorgon fredag! Herrejesus vad denna helgen är efterlängtad. Medans jag spenderar dagen i skolan tänkte jag visa några nya saker.

stolar.

För ett tag sedan fick jag syn på fyra svarta pinnstolar när jag var ute och gick med Alice. De stod vid en sopstation och jag bestämde att om de fanns kvar när jag kom tillbaka en stund senare skulle jag ta med dem hem. De fanns kvar! Så i två omgångar släpade jag hem dem, inte helt enkelt med en hund i koppel samtidigt men det var det värt. En använder jag som nattduksbord och de andra får åka hem till mina föräldrar i Tomelilla tills jag bor större.

ryggsäck.

En annan ny sak är denna perfekta ryggsäcken som jag hittade på H&M i helgen när jag var på Mobilia med mamma. Jag hade en 250:- rabattkupong och en 20% kupong så jag fick bara betala 30:- för den, hurra! Nu är min ryggsäckssamling komplett. Mvh älskar ryggsäckar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Varifrån kommer kudden?

Svar: Hej! Den är ifrån Lagerhaus, men köpte den för något år sedan tyvärr.
Sandra Berg

2015-07-01 @ 00:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0