en onsdag i Lund.

en onsdag i Lund.

Idag hade vi ingen schemalagd skola så jag bestämde mig för att åka till Lund för att hämta lite kurslitteratur på andrahandsbokhandeln.

en onsdag i Lund.en onsdag i Lund.en onsdag i Lund.

Passade på att gå förbi universitetsbiblioteket som kanske är världens vackraste byggnad. Vill bo därinne.

en onsdag i Lund.en onsdag i Lund.en onsdag i Lund.

På dessa bilderna ser det ut att vara jättefint väder, vilket det också var innan det kom en regnskur som inte var nådig.

en onsdag i Lund.

Då sprang jag bort till Ebbas skafferi för att äta lunch.

en onsdag i Lund.

Efteråt drack jag kaffe och åt en biskvi samtidigt som jag läste ett kapitel om etik innan jag tog bussen hem till Malmö igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0