lunchbowling, Vegakonsert och uteserveringspremiär.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Efter en förmiddagsföreläsning i fredags mötte jag upp Anna på Olearys för att äta hamburgerbuffé! Tyvärr var veggieburgarna inte så goda, men salladen och pommesen var mycket bra.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Efteråt kom det bästa av allt, nämligen en halvtimmes bowling som ingick i lunchpriset! Så vi snörade på oss skor och jag fick plocka från barnhyllan :(

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Så sjukt kul.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Första rundan blev det oavgjort och sedan vann jag två på raken! Har ju gått på bowling i mina (yngre) dar :)))

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

På kvällen cyklade jag till S:t Johannes kyrkan.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Där Vegakören hade sin bästa konsert kanske någonsin och fick stående ovationer.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!
 
Efteråt gick jag och Maria runt för att hitta någonstans att ta ett litet fredagsglas på, och efter cirka tio överfulla ställen slog vi oss ned på Nyhavns uteservering. Qu gjorde oss sällskap efter en stund och efter ett, två eller kanske till och med tre glas rödvin cyklade jag hem i malmönatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0