mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körbärsblommorna.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

En väldigt bra söndag började med att jag mötte upp Maria utanför Mitt Möllan som hade vårmarknad!

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Det fanns väldigt mycket fint.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Jag köpte ett litet kort med arga djur.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Formfröken och Tove Larris.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Surrealistiska magneter som jag ångrar att jag inte köpte.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Maria står och kollar på en pariskarta som hon sedan köpte, fin!

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Gick förbi F! som sålde antologier och fina tygpåsar.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Vackra bakverk.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Min fotokursare Victoria Pettersson sålde smycken och kläder.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

När vi gick förbi F! igen köpte jag den fina tygpåsen. Det händer nu, hörrni.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Är så kär i dessa (speciellt triangeln med kaninen) men har verkligen inte råd just nu, så det fick bli små kort istället med samma motiv.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Dessa var också väldigt fina, men det får nog bli ett liknande hemmaprojekt istället.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Sedan gick vi hem till Maria.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Satte oss på hennes mysiga balkong och fikade.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Här ringer Maria sina föräldrar för att fråga hur man tar skott av en elefantöra <3

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Så det gjorde vi och nu får vi se om min nya elefantöra växer sig stor. Hoppas hoppas.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

På hemvägen cyklade jag förbi några körsbärsträd så detta inlägget får avslutas med en rosa bildbomb.

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka fantastiska grejer där verkade vara på marknaden! Ångrar såå att jag inte var där.

Svar: Där var supermycket fint! Den marknaden på designfabriken på lördag verkar också ha mycket fint!
Sandra Berg

2014-05-01 @ 18:47:36
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0