skärtorsdagen.

Nu börjar påskledigheten gå mot sitt slut och imorgon är det dags för skola, extrajobb och vardag igen. Det har varit så himla skönt, mysigt och framförallt lyxigt med så mycket ledighet. Jag har dokumenterat min påsk flitigt och tänkte börja med att visa hur skärtorsdagen såg ut!
 
skärtorsdag

Mamma kom på besök och hade med sig en påskpresent, och jag hade presenter till henne som jag hade köpt i Stockholm för några veckor sedan.

skärtorsdagskärtorsdag

Hon fick bland annat två fåglar från House Doctor.

skärtorsdag

Alice hjälpte såklart till att öppna paket.

skärtorsdag

Jag fick ett till Lasse Åberg-ägg! Gulligt.

skärtorsdag

Sedan åt vi frukost och gick på stan en stund.

skärtorsdagskärtorsdagskärtorsdagskärtorsdag
 
På kvällen åt vi påskmiddag med mormor & morfar i Tomelilla och det var den skärtorsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0