stockholm, söndagen.

stockholm!stockholm!

Söndagen i Stockholm började med att jag mötte upp denna glada och gick till Fotografiska!

stockholm!stockholm!stockholm!

Först gick vi igenom en väldigt märklig och absurd utställning.

stockholm!stockholm!

Som avslutades såhär.

stockholm!

Sedan kom vi till min favorit.

stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!

Kommer kanske inte som världens största överraskning att jag älskade dessa bilderna.

stockholm!stockholm!

När vi var färdiga och jag hade köpt två affischer gick vi upp till en finfin utsikt.

stockholm!

Martina.

stockholm!stockholm!stockholm!

Och jag.

stockholm!

Vi gick bort till Hermans för vegetarisk brunch.

stockholm!

Eh extremt fult värmelampsljus, men så extremt gott.

stockholm!

När vi var mätta och belåtna gick vi vidare.

stockholm!

Mot götgatan.

stockholm!stockholm!

Där gick vi i lite affärer.

stockholm!

Suddig men extremt gullig person <3

stockholm!

Skulle gärna ha mitt tak såhär. Sedan följdes vi åt en bit innan jag gick hem till Jojo igen och spenderade resten av kvällen med pizza och vampire diaries. Tidigt dagen efter tog jag tåget tillbaka till Malmö igen och det var den underbara stockholmstrippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0